måndag 15 september 2008

Dåtidens filmstjärnor hade inte nageltrång,

Jag lider..... i två månader har jag haft nageltrång.... ibland så jag knappt kan gå. Jag blir snart tokig. En dunkande sprängande tå. Jag jobbar på krog så det blir mycket spring. I helgen har det varit riktigt illa, så jag ringde vårdcentralen.... Där skratta de rakt i örat på mig. De hade verkligen mycket akutare problem......(som 54 åring kan jag förstå det, men trånget går ju inte över för det)
Ringde då sjukvårdsupplysningen, där fick jag rådet att pilla in lite bomull under nageln.... för att avlasta...trycket. Tån är så öm att jag inte kan nudda den. Men lyfta en nagel och pilla in bomull, ska inte vara nått problem!!!!!
Förlåt mitt kverulerande... jag ska skärpa mig!
Springer nu på lätta fjät bort till bomullslagret....
Tillvarataer.... så ska jag tillvarata min tå....

Inga kommentarer: