onsdag 18 mars 2009

Jag vaknade och översättningsknappen är borta????


Att förstå sig på vad som händer är inte alltid det lättaste! I går em när jag la in det senaste inlägget, provade jag att översätta det till engelska på min Translateknapp... Under natten har NÅGON snott "knappen" .... Hur kan detta hända...? Tassar det runt ett hungrigt språkmonster på nätterna och sätter i sig allt matnyttigt i språkväg ? Mycket märkligt? Har någon sett min "språkknapp" så hör av Er!!!

Ha en bra dag idag... Här i Uppland kom våren i går, solen flödade och det doftade vår... Dagen ser ut att bjuda på samma härlig känsla. TillvarataEr Jeanette

2 kommentarer:

kullervilla sa...

Har letat efter knappen men hittar inte den, kanske någon som lånat den:=))) Hjälp... titta efter vår knapp och den är också borta. Sorry du kan alltså inte låna vår:=( Det måste vara något ute i rymden som driver med oss.
Ha en go dag
Vårkramizar//kullervilla

Anonym sa...

I jeanette !
I discover your blog to day and he is very beautiful !
friendly from provence