torsdag 12 mars 2009

Trött tant, blir pigg tjej


Sedan början på november då jag hade lunginflamation, har jag haft den ena förkylningen efter den andra... Har känts som detta varit den tyngsta vinter på evigheter, fysiskt. När jag kommit hem på kvällarna har jag varit tung och trött... Men så beställde jag tid hos "Frisörerna på torget" och i går var jag till Pernilla. Nu har Pernilla mjukat upp färgen i mitt hår, och nästa vecka ska hon lägga lite bronsiga slingor. Så nu spritter det i mina ben. Känner mig redan piggare än på evigheter och full av energi... Hur ska det bli efter nästa veckas behandling? Jag kommer rasa runt som en furie. Nästa vecka får ni se hur det blev.

Till helgen kommer Mika och kidsen med väninnan Sanna . Grattis Sanna till körkortet. Så nu ska jag plocka lite bland prylarna..... så ungarna kan härja utan att vara rädd för att man inte får röra.... Sedan åker stora leklådan fram. Oh, kan inte vänta på att få pussa på godingarna.....

Inga kommentarer: