måndag 18 maj 2009

Grattis Norge till 17:e maj och slagervinnare


Så gick det då åt pipsvängen med sveriges vackraste röst.... Ja ja... Gillar verkligen Norges vinnarlåt... Men förra årets norska bidrag var ännu bättre... Men ärligt talat hur kul är det med festivalen numera... Jag brukar aldrig somna framför tv... men denna gång sov jag var och varannan minut...Det blir för dj... mycket av allt. Ursäkta språket.... Det är väl åldern... men dessa ljusshower och blixtrande byte av kameravinklar... jag hinner inte med... precis när jag fäst blicken så händer något nytt.... Ack ja....

Men glada piker och gutterKarl -Johan det är morsamt värre... det liker jeg... Tusen kramar till mina norska vänner och de nynorska åxå.....

5 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Hej svejs! Tack för titten hos mig...Resturangenrna som du namngav finns nog inte kvar...Har inte hört talas om dom iallafall! Hoppas du haft en bra helg och att solen skinit på dig! Idag har vi en riktigt regning dag....Må så gott! Kram Therese

STENLYCKA sa...

Ja, konstigt jag somnade också hela tiden så min man fick väcka mig.
Önskar dig en fortsatt bra måndag!
KRAM

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, de har nog firat ordentligt i Norge den här helgen...
Kram
Marie

promenader på landet sa...

Hej! Jag håller med dig det blir bara sämre och sämre låtar för varje år, men Norge var i alla fall bra i år, en värdig vinnare! Kram Maria

Lilla huset på prärien sa...

Den var verkligen jättebra den norska låten! Och så söt han var lille killen :) Är...

Jag tittade dock inte för vi var på fest för första gången på typ fem år.

Ha en skön vecka!

Kram Jenny