tisdag 22 december 2009

Julpaket och julerimm

I år får mina paket blir i rött och vitt. Gillar svulstiga överdekorerade och inte det återhållsamma. Här är ett paket till min goding.... Jag köper julkulor och gamla ljusmanschetter, som andra köper lösgodis... på januarirean. Sen går jag på med limpistol och fantasi....
Så kom då tomten med ett litet paket,
dess innehåll ännu ej någon vet.
Men bruka den varje dag, nästa år!
Hum om datum du säkert får.
Röda lappar betyder samvaro och ledigt,
svarta dagar ger mer kreditvärdighet.....
Så nu är det bara att gissa. Här är - 15 minus burr.....
Tillvarata er där ute kram Jeanette

10 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Oj vad jag har missat många inlägg. Nu är det fullt upp i julstöket och även på jobbet. Idag skall jag och min man handla de sista julklapparna och imorgon åker vi till Motala och vår son och hans familj, men först skall jag jobba ikväll och imorgon förmiddag. Det skall bli så roligt att få fira jul med barnbarnen det är en jobbig jul i år ,jag längtar så efter min mor, då är det bra att få vara hos sina barnbarn.
Så vackra bilder du visar vad julfint du har gjort.
Hoppas jag hinner gör ett inlägg på min blogg före julafton om inte önskar jag dig en Underbar Jul och många goa kramar från mig!!

Hannis sa...

Det tycker jag är mysigt, med lite tanke bakom paketen.
Då kan man öppna med andakt=))

Passar på att önska dig en God Jul!
Kram Hannis

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

VIlket fantastiskt paket! Tänk om man fick ett sådant!
En riktigt God Jul önskar jag dig!
Kram
Marie

Viola sa...

Haha..de där fick du till...:) vilka paket, skulle inte ha hjärta att öppna dom, så vackra,,,sänder sotr JULKRAM, violan

Mitt hvite hus sa...

Kikker innom sene kvelden for å ønske deg og dine en fin og fredfull julehelg..

Klem Kerstin

Daniel sa...

Så fint!

Ja rött å vitt som dannebrogen bör det va juletider!

Rummet för välbefinnande sa...

GOD JUL JEANETTE!
Ha en riktigt fin julafton!
Kram Mia

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej
God Jul på dig.
Jättefina bilder på ditt hem och ditt paket.
Bilderna på snön är magisk, jag bara älskar dem.
Söt om dig och din familj.
Kram Zara

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL, må så gott och ät mycket god mat.
Stor julkram
AnnaMaria

Les Cotrions sa...

Merry Christmas my friend! Have a joyful time!!!
Big hugs
Vale