fredag 3 september 2010

Ja jag tjatar... och ler







Beställningarna på bröllopskort bara strömmar in. Jag älskar verkligen att vältra mig i rosor och romantik, så inget passar mig bättre. Här är det ett polskt par som har gift sig i sommar och som nu ska bli gratulerade här i sverige. Har använt mig av Google översättning... förmodlingen så haltar översättningen något... men förhoppningsvis så förstår man innebörden...
Ska ny bege mig ut på en cykeltur... Annars är väl risken att jag segar ihop totalt... I helgen spänner jag på snickarbältet för att äntligen ta tag i taket på nybygget... Ingen återvändo... ler
ha det så gott mina vänner där ute... Tillvaratalivet och varandra... Jeanette

6 kommentarer:

bakom berget sa...

Jag önskar dig en fin snickarhelg! Själv ska jag ägna mig åt hantverksmarknad på Ulva och sen till Taxinge på söndag.
Ha det så bra och akta tummen!
Kram Åsa.

Älskade pion sa...

Du är superduktig med att göra fina kort,jag vet.;)Ha en riktigt mysig helg vännen. (Tack för dina gulliga kommentarer inne hos mig.;) )Kramar Ulrika

EM sa...

Så vackra kort du gör, som vanligt. Du ser verkligen det där lilla extra som gör att korten blir unika och helt underbara.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dina kort är som små konstverk.
Ha en toppenhelg
Kramar
AnnaMaria

Lily sa...

Jättefina kort!
Det märks att du gillar vad gör.

Ha det gott i helgen
kram Lily

Mitt hvite hus sa...

Kjempefine kort...
og tusen takk for god eråd ang Tåren min... skal virkelig prøve å overvintre den..

ønsker deg en fin helg..

klemmer =)