torsdag 21 oktober 2010

Inte bara möbler....


Ledig från målerijobbet idag... Mina armar är slut efter ha målat i två dagar... Så det passar bra med lite glassigt pysslarjobb så här på vilodagen... Ler. Några kort och presentförpackning av ljus...
Måste finnas lite smått och gott också....
Idag har solen strålat från en klarblå himmel och det var lite småkallt på promenaden i morse... Fick pinna på ordentligt för jag frös om öronen... I morgon hoppas jag äntligen att grabbarna grus, dvs hantverkarna får upp väggarna så jag kan måla det sista. Vill börja att inreda och dekorera... på lördag är det bara en vecka kvar.... oj oj oj...
jag passar på att önska er en vidunderligt vacker och skapande helg... Tillvaratavarandra och njut. kram Jeanette



8 kommentarer:

Eva Linnea sa...

Önskar dig detsamma! Kram

EM sa...

Det samma till dig.
Är det sånt vaxat papper du har på ljusen? Det ser jättefint ut. Och kortet är så sött.
kram elsamarianne

STENLYCKA sa...

Tack snälla för att du tänker på mig. Har just nu vägt in väskan här hemma, gubben står på vågen och jag håller för ögonen och det var på håret att den klarar vikten, jag är hopplös på att packa.
Önskar dig lycka till med butiken håller tummarna för att det blir en lycka dag! Men jag kanske hör av mig innan dess för då är jag väl hemma igen.
Kramen på dig och ha det gott. Klockan tre i natt bär det av i bil till Landvetter. Här snöar det nu så lite orolig är jag att det skall bli besvärligt på vägen.
Raina

Roses & Angels sa...

LOOOVLEY. Du är så duktig med ditt pyssel vännen och allt blir så fint. Bra att ta en paus från målningen. Kram

Mitt hvite hus sa...

Så nydelig.. har et spørsmål.. hvor får dere fatt i det brune papiret??

syns det er så fint..

nyt dagene du også

klemmer

Lisas torp sa...

Oj, så duktig du är och kreativ!
All lycka till önskar jag dej inför öppnandet!
Kram
Lisa

Alexandra sa...

Vad mycket fint du har!

Unknown sa...

Så fint!! Vad dukitig du är..
Trevlig helg