tisdag 29 mars 2011

Fortsätter enträget med nya målningsprojekt...


Detta är mitt nya objekt... Det ska bli som inget annat... Fortsättning följer....Idag ska jag på skatteverket och gå kurs... "Hur att deklarera egen firma" Himla rart av skatteverket att inbjuda till en tre timmar lång kurs, som dessutom är gratis... Ler.... När jag ändå är på staden kanske det blir en tur i butikerna och kolla in vårnyheter... Annars väntar tydligen snöoväder... Aprilväder redan nu....

Har varit runt och kikat lite och alla era sidor andas vår... Det är så trevligt att komma på besök... Jag blir så inspirerad...

Denna vecka får vi dessutom säga ett jättegrattis till Violan med bloggen http://violasromantiskahem.blogspot.com/

Viola firar ett år, som innehavare av den fantastiska gårdsbutiken på Bossgården..... Har ni inte gjort ett besök där så gör det...

ha nu en himla god tisdag, var ni än befinner er i vårt avlånga land...

Kram Jeanette

6 kommentarer:

Monica Johansson sa...

Ditt målningsprojekt ser otroligt läckert ut! Väntar med spänning på fortsättningen...
Kramar från Monica
ps. Supersnygga färger och foton på bloggen!

Plupps krypin sa...

Spännande projekt!
Ha det gott Yvonne

STENLYCKA sa...

Oj, oj nu har jag missat många inlägg hos dig igen och det vill jag inte men tiden går alldeles för fort, jag hinner inte med. Vilka ljuvliga ägg du har gjort, förvånar mig inte när det gäller dig, att de blev ljuvliga. Du är så produktiv och idérik!
Jaså, Viola fyller ett år det har jag också missat. Tack för tipset, måste in och gratta.
Ha det nu så roligt på kursen!
Kram Raina

Änglarum sa...

Hej tassar in lämnar en liten hälsning!här pysslas det för fullt ser jag.. äggen är så fina. Ha en fin fortsättning kramiz Jessica

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Ser bra ut!
Kram
Carina

Essay_writer sa...

these are unique