lördag 24 september 2011




Mycket pyssel denna vecka. Smycken, små glasknappar med gamla foton, en ny lampskärm, och det gamla teaksminkbordet har fått nytt utseende... Hittade dessa ljuvliga knoppar i en härlig butik här i Knivsta Dekorativa hem. http://www.dekorativahem.se/ klicka på bilderna för bättre detaljer...Avslutar med bild av en bil som parkerat utanför butiken... Tänk om jag hade körkort... och detta var min firmabil... ler ... ser min logga på bilens sida... Fru Larssons Diversehandel.... Gör ni det också...

tillvara ta er nu... köp solrosor och njut... kram Jeanette






















5 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Du har pysslat så fint och spegelbordet blev ljuvligt! Åh, den bilen hade varit ngt att ha som firmabil och skylten den ser jag framför mig!

Helgkramar Anna-Lena♥

Anonym sa...

Lastbilen skulle bli toppen....:-)
Bordet blev verkligen toppenfint, vilken skillnad.
Ha de'
/Carina

Lily sa...

Ja en sån firmabil hade inte varit dumt! Så mycket fint du visar..
Solkramar till dig också :)
Kram Lily

Viola sa...

SÅ mkt läcker du skapar, undrar när man ska kunna ta dig upp till Uppsala :)hoppas helgen varit skön, här har det varit underbart väder och hoppas dimmolnen skingrar sig på min lediga dag, ha det gott, kram

ewa-christine sa...

Ha det så bra denna vecka med alla dina fina saker. Hoppas att affärerna går bra!