fredag 30 september 2011

Strutar fylda med ögongodis...







Så skriver vi då den sista september. Oktober är i antågande, med mörker och kyla. Men, med det säger vi också välkommen till intensiva färger... sköna stora tröjor och sjalar.... Tända ljus och mustiga viner...

Men det har också blivit den månad då startskottet går för skapande av julkort och annat rart som ska vara klart till 1:a advent...
Så ni får förlåta en toka.... ni som tycker jag är väl tidig... blunda... Jag har börjat och nosa på krämmerhus ....som det heter på danska.. strutar... för mina tankar till glass... ler. Dessa är väl inte fullt ut så juliga... men jag börjar närma mig...

De som spår säger att vi får en värmebölja till helgen, men över 20 grader... så en viss del kommer garanterat att tillbringas i trädgården.

Tack för idag... allt gott till er alla...

kram Jeanette


1 kommentar:

Elsa och Helena sa...

Allt gott till dig också. Dina strutar är en fröjd för ögat!
KRAM Helena