torsdag 5 januari 2012

trettondagsafton....









I dag tog jag äntligen tag i min garderob.... Sorterat och och snyggat till.... Det behövdes verkligen. Återupptäckte en del plagg och det glädjer januariplånboken... Andra har sedan länge passerat bäst före datum... så de åker ut....

Sedan kom godingen hem och vi tog en promenad till fågeltornet i Gredelbyhagar...Här ser ni undertecknad iall sin glans.... Så skönt att få lite frisk luft i lungorna... Annars är det tid för återhämtning som gäller. Att bara lägga sig på sofflocket och njuta av en god bok....



Ha det nu riktigt skönt och njut av julens sista helg....

Nu går vi faktiskt mot vår.... vi har aldrig varit så nära som nu.... i allafall detta år... ler... Tillvarataer, Kram Jeanette

3 kommentarer:

Maj sa...

Håller med dig, det är en härlig tid när man vet att det blir ljusare för varje dag!

Viola sa...

Känns väldigt långt borta..våren...men jag vet om ett par veckor är det ljust till 5snåret och då vet man att nu så är den inte långt borta...om det inte blir vinter i feb. :( ha en skön helg, kram

ewa-christine sa...

Idag fanns det spår, av våren alltså här i Göteborg.
Vill önska dig en härlig dag, och idag förgyllde du min dag - ibland blir man extra glad eller hur?
Har uppskattat och uppskattar dina kommentarer som varit under 2011.
Nu går vi in i ett nytt år och jag önskar dig ALLT GOTT JAG KAN HITTA.............ewa-christine