tisdag 29 maj 2012

Rapport från pysselpalatset, lusthusfilialen...

Sedan påsk har jag haft ont i armen, typisk tennisarmbåge.... fastän min borde kallas för pysselarmbåge... idag kom jag äntligen iväg till naprapaten (?) Så nu värker den etter värre... men ont ska med ont fördrivas.... 600 kr fattigare... och ny tid imorgon.... hoppas att den ger med sig... inte armen utan värken då....
 Nu ska jag till och göra lite jordgubbs/rabarberpaj med smultäcke.... ska fira att det är Jeanette.... Arne kom och pussa på mig och gratulerade på namnsdagen..... känns urkul....

Erkänner..... jag har hamnat i wordfeudträsket.... men så dålig jag är... men oj vad skoj det är....

I morgon åker vi och lämnar in vår gamla bil och blir med en ny likadan fastän vit... så spännande...Får väl spara en bit paj och fira då med..... Allt gott og paa gensyn / Jeanette

4 kommentarer:

STENLYCKA sa...

En stor kram och grattis på din namnsdag!
Ha det så mysigt och jag hoppa värken ger med sig.
Allt gott till dig!
Raina

Monica Johansson sa...

Vad bra att du kom iväg till naprapaten, även om det ömmar i både arm och plånbok! Kram Monica

Anonym sa...

Hoppas armen är bättre.
Hopplöst med Wordfued :-), vill du spela?
Kramen
/Carina

STENLYCKA sa...

Ha en underbar Nationaldag!
Stor Kram från Raina