fredag 7 september 2012

Dags att börja plocka in sommaren....



För några år sedan när jag jobbade på Grekens Taverna här i Knivsta , fick jag av min arbetsgivare Pilar, ett trasigt parasoll.
 Ni vet ett stort med ölreklam...
 klippte det i bitar och gjorde mönster av det... 
Sedan fick en gammal vit duk från Indiska bli grunden.
 Avslutade med två rader av olika spets som jag fått av min vän Regina. 
Så fort det nu blir fikaväder utomhus så dukar jag upp min lilla vrå... 
någonstans i trädgården och slår mig ner och njuter av tillvaron...... 

Det här är lyx.... flickor! 
Nu är det dax att fixa till sig..... lite make-up lite friserande.... och så är man redo att möta dagen...
 tillvarataer NU!!!!
 Allt annat kan vänta... ler / Jeanette

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fina och härliga bilder.Ja hösten är på ingång men denna vecka har det ju bara varit helt underbart...Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

Hannis sa...

Så härligt!
Nu är det ett tag kvar innan man kan njuta i sommarsolen igen.
Men som tur är så kommer mystiden nu istället. Med tända ljus och sköna filtar=))

Kram Hannis

Maj sa...

Ser ut som sagobilder! Såå fint...//M

Monica Johansson sa...

Vilken underbart somrig bild! Längtar redan till. sommaren... Vackra glas!

Unknown sa...

http://vindsromantik.blogspot.se/

Oj så mycket fint, helt i min smak.
Så fint med parasollet... njuter av alla dina fina bilder.
Hit kommer jag tillbaka...
Kan man beställa av dej, hur skickar du, tänkte på fraken.
Mvh
/Maggan