måndag 3 december 2012

 Nu är det jul i Fru Larssons Diversehandel..... I helgen hade jag och 7 st hantverkstjejer Premiär på vår julmarknad... Mycket pyssel för att iordningsställa allt på lördagen... skratt, skumtomtar, ischoklad och clementiner... min goaste Arne var oss behjälplig med mollyskruv..... och handräckning.... !Vem tusan har hittat på gipsväggar???? Tacka vet jag trä... där det går att spika upp saker och ting....
 Söndagen kom med det ljuvligaste marknadsvädret man tänka kan... 6-7 minus och strålande sol.
Sedan kom folket...... med glädje och entusiasm.
 Vi fick så mycket lovord och det värmer långt in i själen.
 Butiken doftar av kanel och cypress. och värme från massor av små glittrande ljuskoppar och tända ljus.
Julgranen är även i år pyntat i vitt och alla hängen är unika.... 
I väntan på mattläggaren, sitter jag nu och myser och mår gott.... Tack till alla inblandade för en härlig helg
Kram Jeanette

7 kommentarer:

Monica Johansson sa...

Tack själv för en toppenmysig helg!
Hoppas ni fått nya mattan på plats nu. Kram M

Anonym sa...

Fantastikt va fint du gjort!
Må så gott!
Kramen
/Carina

Katta sa...

Men å vilken mysig julmarknad ni måsteha haft, önskar jaghade varit där. Kram Katta

Ewa`s Galleri sa...

Oh vad mycket fint
roligt att det gick bra i helgen
Fin blogg ,måste titta vidare
Ha en bra dag

Inspiration i vitt sa...

ååå vilka vackra bilder. Kan tänka mig allt fint ni gjort ni duktiga pysslare. Kram på dig/Ingela.

Viola sa...

Vad härligt att det blev lyckat..då blir man glad :) kram

STENLYCKA sa...

Önskar dig en fin andra advent!
Stor varm kram till dig goa Jeannet
från Raina